loading...
سرزمین بازی
قاسمی بازدید : 68 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی

بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.
اجرای بازی به حالت تک نفره که نقش اول به همراه دوستش در جنگ ها شرکت می کند یا اجرا به صورت مولتی یوزر که امکان اجرای بازی تا 50 نفر را هم فراهم می کند از نکات بسیار جالب و کلیدی این بازی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های Arma 2 : Reinforcements می توان به انجام تمامی کارها توسط پلیر اشاره کرد. برای مثال تمامی ادوات جنگی توسط خود کاربر باید تعمیر و بازسازی شود ؛ نکته ای که در کمتر بازی می توان نمونه آن را مشاهده کرد این مورد خود سبب جذاب تر شدن بازی می شود چرا که یک جنگ تمام عیار پیش روی کاربرانی است که این بازی را دانلود و نصب و سپس اجرا می کنند.

قاسمی بازدید : 64 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود Call of Duty Modern Warfare 3 جنگ های مدرن 3 در ندای وظیفه 8

بالاخره پس از مدت ها انتظار Activision سومین سری از بازی های جنگ های مدرن در ندای وظیفه را ارائه کرد. این نسخه به عنوان هشتمین نسخه از سری بازی های جنگی Call Of Duty مطرح است احتمالا بازهم خواهد توانست رکورد فروش را در طول مدت زمان مشخص جا به جا کند. با توجه به این که Battlefield 3 نتوانست رکورد فروش نسخه قبلی Call Of Duty را جا به جا کند حالا باید ببنیم Modern Warfare 3 آیا می تواند مانند نسخه های قبلی اش محبوب تر از گذشته در میان کاربران مطرح شود یا خیر؟ Call of Duty: Modern Warfare 3 با توجه به این که در ادامه داستان جنگ های مدرن 1 و 2 ارائه شده و همان جنگ اصلی میان دو کشور آمریکا و روسیه را دنبال می کند احتمالا با افزایش کیفیت گرافیکی که با خود به همراه می آورد جز محبوب ترین بازی های سال 2011 میلادی خواهد بود. استفاده از اسلحه های مدرن و طبیعی ، انفجار های بسیار نزدیک به واقعیت با تخریب پذیری بالای محل ها ، حرکات طبیعی سربازها و افزایش هوش مصنوعی دشمن در مقابل کاربر از نکات مهمی هستند که این نسخه از ندای وظیفه به کاربرانش هدیه می دهد. گرافیک به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده ، به طوری که در طول انجام بازی کاربر احساس خواهد کرد که واقعا در یک جنگ مدرن قرار دارد ؛ همه کاراکتر طوری طراحی و شبیه سازی شده اند که کاربر نهایت هیجان و استرس را تجربه نماید. کاراکترهایی که در دو نسخه قبلی Modern Warfare قرار داشته اند با به این نسخه از بازی قدم گذاشته اند ؛ این بازگشت کاراکترها که شامل اکثر فرمانده ها و جاسوس ها نیز می شود به کاربرانی که دو نسخه قبلی را تجربه کرده اند هیجانی دو چندان خواهد بخشید. البته برای ما کاربران ایرانی که Battlefield 3 را به عنوان یک بازی ضد ایرانی تحریم نمودیم مطمئنا تجربه Call of Duty: Modern Warfare 3 جذاب تر از گذشته هم خواهد بود. شما کاربران عزیز سایت آسان دانلود می توانید نسخه کامل این بازی سراسر هیجان را دانلود و پس از نصب آن از تجربه یک جنگ واقعی در سیستم رایانه ای خود نهایت لذت را ببرید.

قاسمی بازدید : 95 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)


با این که صنعت ساخت بازی های رایانه ای به سمت تولید بازی های سه بعدی با سرعتی بالا در حال پیشرفت است اما گاهی بازی های دو بعدی هم تولید می شوند که به سبب طراحی جذاب و جالبشان می توانند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. Shank هم یکی از همین بازی هاست که نسخه ی ابتدایی آن چند ماه پیش عرضه گردید و به سبب طراحی اکشن و زد و خورد های زیادی که در طول انجام بازی رخ می داد توانست کاربران زیادی را سرگرم کند و حالا پس از ماه ها نسخه دوم این بازی جذاب و هیجان انگیز که در آن کاربر دائما در یک محیط متفاوت به انجام بازی می پردازد. 

Shank 2 که محصول EA Games است در این نسخه از لحاظ گرافیکی پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای داشته و جذاب تر شده است. لوکیشن های بازی تکراری نیستند و دشمنان هم هرکدام خصوصیاتی مربوط به خود دارند که کاربر باید هرکدام از آن ها را با ترفند و اسلحه هایی که در اختیار دارد از پای درآورد. با توجه به گرافیک بسیار مناسب و عدم نیاز به سیستم های قدرتمند آنچنانی و داستان هیجان انگیز بازی ، Shank 2 می تواند گزینه خوبی برای سرگرم شدن هریک از شما کاربران عزیز باشد.
 
نام بازی: Shank 2
پلتفورم : PC
ژانر: اکشن
موعد انتشار: 2012
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: EA Games
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین: داردکرک : دارد
حجم بازی : 1.34 گیگابایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مدل بازی را بیشتر می پسندید؟
    تبلیغات

    sssssssssssssssssssss

    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 2,509
  • کدهای اختصاصی